HİZMET İÇİ EĞİTİM VE GELİŞİM PROGRAMI TASARIMI

Eğitimin AdıEğitmen/ KonuşmacılarKatılımcılarEğitimin Konusu Eğitim Kazanımları Eğitim Yöntem ve TeknikleriEğitim Değerlendirme Yöntem ve Araçları
Bilişsel KazanımDuyuşsal KazanımPsikomotor/Beceri Kazanımı
AUZEF Oryantasyonu Prof. Dr. Alper Cihan Öğretim Elemanları*AUZEF kimdir?AUZEF'i bilme, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF şube ve süreç yapısı AUZEF'in sube ve süreç yapısını bilme, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF'te açık öğretim programları AUZEF'in açık öğretim programlarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF'te uzaktan eğitim programları AUZEF'in uzaktan eğitim programlarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF temel ilke ve değerleri AUZEF'in temel ilke ve değerlerini bilme, söylemeAUZEF'in temel ilke ve değerlerinin önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*AUZEF misyon ve vizyonu AUZEF'in misyon ve vizyonunu bilme, söylemeAUZEF'in misyon ve vizyon çalışmalarına değer verme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*AUZEF stratejileri AUZEF stratejilerini ifade etmeAUZEF stratejilerinin önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*AUZEF kalite yolu çalışmaları AUZEF'in kalite yolu çalışmalarını bilmeAUZEF'in kalite çalışmalarını takdir etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*AUZEF'te ders materyalinde fazlar Ders materyali hazırlama fazlarını sıraya koyma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Yüksek öğretimin geleceği Yüksek öğretimin geleceği hakkında fikir yürütme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF müfredat yönetim süreci standartları AUZEF'in müfredat standartlarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF ders içerikleri standartları Ders içeriği oluşturma standartlarını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF'te ölçme değerlendirme AUZEF'te uygulanan ölçme-değerlendirme yöntemlerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*AUZEF soru bankası standartları Soru bankası standartlarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Gelecekte nasıl bir AUZEF?AUZEF'in gelecekte olmak istediği konum hakkında fikir sunmaAUZEF 'in çalışmalarını takdir etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatımEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
Soru Hazırlama TeknikleriProf. Dr. Ata Tezbaşaran Ögr. Gör. Esin TezbaşaranÖğretim Elemanları*Bloom TaksonomisiKazanımların Bloom Taksonomisi'ne göre nasıl sınıflandığını tarfi etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Test edilecek içeriğin belirlenmesi, program kazanımları ilişkisiTest edilecek içeriğin nasıl doğru bir şekilde belirleneceğiini ifade etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Bilgi sınıflamasıBilgi basamaklarını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Bilişsel kazanımBilişsel kazanımları basamaklarını sıralama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Problem çözme süreciProblem çöz******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Seçmeli testlerin özellikleriSeçmeli testlerin özelliklerini ifade etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Sınav sorularında aranılan özelliklerSınav sorularında olması gereken özellikleri ifade etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Test hazırlama teknikleriTest hazırlarken dikkat edilmesi gereken teknikleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Zorluk ve farklı ölçme sistemlerine göre soru hazırlamaFarklı ölçme sistemlerini tanıma, testlerde zorluk seviyesini belirleyebilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Testlerdeki teknik hatalarTestlerde görülen teknik hataları seçebilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kötüye örnek sorularİyi ve kötü soru örneklerini ayırt edebilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
Kamera Karşısında Etkili Sunum Teknikleri İnci ErtuğrulÖğretim Elemanları*Sınıf eğitimi ile kamera karşısında eğitimin farklarıSınıf eğitimi ile kameralı eğitim arasındaki farkları ifade etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kamera karşısında duruş ve nefes almaKamera karşısında doğru duruş ve nefes alma tekniklerini uygulamalı olarak öğrenme***Etkili duruş tekniklerini uygulama, diyafram nefesini etkili kullanmaSunuş yoluyla anlatım, grup çalışması, uygulamaEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*İzleyici ve öğrenci empatisi *********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Öğrencilerin algılama zorlukları Kamera karşısındaki öğrencinin algılamasını güçleştiren ögeleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Dikkat süreleri ve ideal video ders süreleriİdeal video sürelerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Ders anlatmada yeni alışkanlıklar*********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kamera karşısında zenginleştirilmiş içerik kullanımıKamera karşısında görsel içerikleri kullanma yöntemlerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kamera karşısında jest ve mimiklerin kullanımıKamera karşısında jest ve mimiklerin nasıl olması gerektiğini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kamera karşısında süreyi etkin kullanma yöntemleri Kamera karşısında ders anlatırken süreyi etkili kullanma yöntemlerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kameralı eğitim için uygun elbise ve renk seçimi, makyaj bilgisi    Kameralı eğitime uygun giysi ve makyajın özelliklerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
Kurumsallaşma Yolu Eğitimiİstanbul Üniversitesi Genel Sekreter Yardımcısı Figen CihanAUZEF Personeli*Kurum nedir?Kurum kavramını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kurum kültürü nasıl kazanılır?Kurum kültürünün nasıl kazanacağını ifade etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Nasıl organize olunur?Organize şekilde çalışmanın yollarını belirleyebilme******Sunuş yoluyla anlatım, grup çalışması, uygulamaEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kurumsallaşma adımlarıKurumsallaşma çalışmarındaki basamakları bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kurumsal alan nedir? Kurumsal alanı tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Biz kimiz, ne yapıyoruz? Kurum içindeki görevini ve yerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Güçlü kurum kültürünün yararlarıKurum kültürünün kuruma kazandıracaklarını açıklama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*İş arkadaşlığı ve birlik olmak ***İş arkadaşlığının önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Kurum kimliği Kurum kimliğinin hangi yollarla kazanılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kurum içi insan ilişkileri Kurum içinde dikkat edilmesi gerekenleri hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Güvenilir kurum Güvenilir kurumun özelliklerini tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kendimizi tanıyor muyuz? *********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*İletişim kazaları İletişim kazalarına yol açan davranışları tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Taraftar yaratmanın yolları Güvenilir olma ve insanları inandırma yöntemlerini öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*İnsan ilişkilerinde dikkat edilmesi gerekenlerİnsan ilişkilerinde dikkat edilmesi gerekenleri öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Beden dilinin önemiBeden dilini kullanırken dikkat edilmesi gerekenleri öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*İyi dinlemenin kuralları ***İyi dinlemenin önemini fark etmeİletişim sırasında jest ve mimikleri etkili şekilde kullanmaDüz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Doğru yerde doğru soruyu sorma***Doğru yerde doğru soru sormanın önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
Yüz Yüze İletişim Semineri(---)AUZEF Personeli*Aşındırma ve pekişirme teorisi Aşındırma ve pekiştirme teorilerini bilme, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Genellemeler ve iletişim engelleri iletşime engel olan unsurları tanıma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Görsel iletişim Görsel iletişim yollarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Açık iletişim ***Açık iletişim kurmanın önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*İletişimde odaklanma ***İletişimde odaklanmanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*İletişimde samimiyet ***Samimi iletişim kurmanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Doğru iletişim zamanlaması ***İletişimde zamanlamanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*İletişimde ikna ***İkna edici iletişim kurmanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Empatik iletişim ***İletişimde empatinin önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Etkili dinleme ***Etkili dinlemenin önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Çatışmada iletişim Çatışma anında iletişim kurarken dikkat edilmesi gerekenleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Güçlü ve ılımlı konuşma ***Ilımlı konuşmanın önemini fark kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kişisel gelişim ve yüz yüze iletişim ilişkisi ***Kişisel gelişimde yüz yüze iletişimin önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Pozitif düşünme ve yüz yüze iletişim ilişkisi***Pozitif düşüncede yüz yüze iletişimin önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
Telefonla İletişim Semineri(---)AUZEF Personeli*Telefonla iletişim prensipleriTelefonla iletişim prensiplerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefon açış prosedürüTelefon açış prosedürünü tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefonda dinlemeTelefonda dinleme sırasında yapılması gerekenleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefonda not almaTelefon görüşmelerinde not alırken dikkat edilmesi gerekenleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefonla iletişimde beden diliTelefon görüşmelerinde beden dilini kullanırken dikkat edilmesi gerekenleri bilmeTelefon görüşmelerinde beden dilinin önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Telefonla iletişimde kullanılmaması gereken ifadelerTelefon görüşmelerinde kullanılması gereken ifadeleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
Telefonda akıllı yönlendirmeTelefon görüşmelerini doğru şekilde yönlendirme yollarını öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefon görüşme süresini belirlemeTelefon görüşmelerinde süreyi etkin kullanma yöntemlerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefon görüşmesinde insanların duymak istedikleriTelefon görüşmelerinde kullanılacak doğru ifadeleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Şikayetleri ele almaŞikayetleri ele alırken dikka etdilmesi gerekenleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kızgın arayanlarla başa çıkmaKızgın arayanlarla nasıl iletişim kurulacağını öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kızgın hareketlerle karşılaşıldığında bunlara uygun şekilde cevap verme Kızgın arayanlarlar iletişim kurarken dikkat edilmesi gerekenleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefonda kritik bilgilerin paylaşımıKritik bilgileri paylaşırken dikkat edilmesi gerekenleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Telefonda ses tonu kullanımıTelefonda ses tonunu etkili kullanma yollarını tarif etmeTelefon iletişimde ses tonunu etkili kullanmanın önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
Yazılı İletişim Semineri(---)AUZEF Personeli*Resmî yazışma nedir?Resmî yazışma kavramını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Temel Türkçe dilbilgisiTemel Türkçe dilbilgisi kaidelerini öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
a.Türkçenin sesTürkçedeki ses yapısını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
b.Türkiye Türkçesindeki sesTürkiye Türkçesinin ses özelliklerini tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
c.Türkçenin heceTürkçedeki hece yapısını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
d.KelimeTürkçedeki kelime yapısını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
e.Kelimede anlam ve kelimeler arasındaki anlam ilişkileriKelimeler arası anlam ilişkisinin nasıl kurulduğunu ******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
f.Sözcük türleri Türkçedeki sözcük türlerini tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
g.Cümle bilgisi Türkçenin cümle yapısını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
h.Yazım kuralları Türkçe yazım kurallarını öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
ı.Yazım yanlışları Yazım yanlışlarını öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
i.Anlatım bozuklukları Anlatım bozukluğuna örnek vermeTürkçeyi etkin kullanmanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
j.Noktalama işaretleri Noktalama işaretlerinin nerede kullanılacağını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
k.Kısaltmalar Türkçedeki yaygın kullanılan kısaltmaları hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kurum yazısı nedir?Kurum yazısını tanıma, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Kurumsal yazışma standartları nelerdir?Kurumsal yazışma standartlarını bilme, açıklama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
Proje Yönetimi Semineri(---)AUZEF Yönetim EkibiPROJE YÖNETİM PLANI
*Proje hedef çıktıları Proje çalışmalarında hedef belirleme yollarını bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje bütçesi Proje bütçesinin nasıl ayarlandığını bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje kaynakları Projenin maddi ve manevi kaynaklarının nasıl oluşturulduğunu bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
PROJE YAŞAM DÖNGÜSÜ ***
*Proje tasarımı Proje tasarım evresini tarif etme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje uygulama planı Proje uygulama planı oluşturulurken dikkat edilmesi gerekenleri bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje başlangıcı Proje çalışmaları başlarken dikkat edilmesi gereken unsurları bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje duyuru ve iletişimi Proje çalışmalarında duyuru ve iletişim kanallarını bilme, tanıma******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje uygulama Proje uygulamalarında dikkat edilmesi gerekenleri bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje tamamlama ve raporlama Proje raporu oluştururken dikkat edilmesi gerekenleri bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
PROJE KAPSAM YÖNETİMİ ***
*Proje kapsam ilkeleri Projenin kapsamının nasıl oluşturulacağını bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Projenin sırları Projenin sırlarının nasıl korunacağını bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje içi unsurlar ve çerçeve dışı unsurlarProjeye etki eden iç ve dış unsurları tanıma******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
PROJE ZAMAN YÖNETİMİ ***
*Ardışık adımlar Ardışık plana uygun çalışma yöntemlerini öğrenme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Paralel adımlar Paralel plana uygun çalışma yöntemlerini öğrenme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Senkronize adımlar Senkronize plana uygun çalışma yöntemlerini öğrenme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
PROJE TEDARİK VE MALİYET YÖNETİMİ ***
*Proje bütçesi Proje bütçesi oluşturulurken nelere dikkat edilmesi gerektiğini bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Proje bütçesini düşürme teknikleri Projeyi düşük maliyetle gerçekleştirme yöntemlerini bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Tedarik ve lojistik planlama Proje araç ve gereçlerini temin ve muhafaza yöntemlerini bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
KALİTE YÖNETİMİ
*Proje kalite standartları Proje çalışmalarında kalite standartlarına uygun çalışma yollarını öğrenmeProje çalışmalarının kalite standartlarının önemini kabul etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Proje kalite denetim süreci Proje çalışmalarında kalite denetiminin nasıl yapılacağını öğrenmeKalite denetiminin proje çalışmalarındaki önemini kabul etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
PROJE İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
*İnsan planlamasıProje çalışmalarında insan planlamasının nasıl yapılacağını bilmeİnsan planlamasının proje çalışmalarındaki önemini fark etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Motivasyon yönetimi Proje çalışmalarında motivasyon arttırma yöntemlerini bilmeProje çalışmalarında motivasyonun önemini fark etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Ücret yönetimiProje çalışmalarında ücret politikasının nasıl uygulanması gerektiğini bilmeProje çalışmalarında uygulanacak ücret politikasının önemini fark etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
Sosyal Medya Uzmanlığı EğitimiSaid ERCAN
Salih ÇAKTI
Şener DAĞAŞAN
Halil ÖZTÜRKÇİ
Fatih UYLAŞ
Nurhan DEMİREL
Burhanettin MİRZOOĞLU
Kemal ERTÜRK
AUZEF Personeli*Sosyal Medyanın Tanımı, Web 1,0’dan Web 2,0, Sosyal Medya TerimleriSosyal medya kavramını bilme, tanımını yapma; sosyal medya terimlerini bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Sosyal Medya ve Kişisel Markalaşma***Kişisel markalaşmada sosyal medyanın önemini kabul etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Online İtibar ve Kriz YönetimiSosyal medya mecralarında itibar koruma ve kriz anla******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Sosyal Medya Mecraları (Facebook - Twitter- Youtube - Slideshare )Facebook, Twitter, Youtube, Slideshare'i tanıma, bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Sosyal Medya ve GüvenlikSosyal medyayı güvenli kullanma yollarını bilmeSosyal medyada güvenle dolaşmanın önemini fark etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Sosyal Medya UygulamalarıSosyal medya uygulamalarını tanıma, kullanma yöntemleri hakkında fikir edinme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Mobil Uygulamalar (Foursquare - Instagram- Vine)Foursquare, Instagram ve Vine'ı kullanma yöntemleri hakkında fikir edinme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Blog Servisleri ( Wordpress, Blogger, Tumblr)Blog servislerini tanıma, kullanım şekilleri hakkında bilgi edinme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Sosyal Medya'da İçerik ÜretimiSosyal medya mecralarında içerik üretimi ve paylaşımı yollarını bilme******Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Dijital PazarlamaDijital pazarlama yollarını bilme, tarif etmeDijital pazarlama yöntemlerinin kurumsal tanıtım açısından önemini kabul etme***Sunuş yoluyla anlatım, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
Kreatif Düşünme ve Marka Yönetimi Hamza Aytaç DALGALIDEREAUZEF Personeli*Yaratıcı düşünme nedir?Yaratıcı düşünme kavramını tarif etme******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Yaratıcılığı geliştiren unsurlarYaratıcı düşünmeyi besleyen unsurları tanıma******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Yaratıcılığı engelleyen unsurlarYaratıcı düşünmeyi engelleyen unsurları tanıma******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Yaratıcı düşünme modelleriYaratıcı düşünme modellerini tanıma******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Çalışma ortamında yaratıcı unsurları ortaya çıkartmakİş ortamında yaratıcı çalışma unsurlarını ortaya çıkarma yollarını öğrenmeYaratıcı unsurlarla çalışmanın önemini fark etme***Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Marka imajı nasıl oluşturulur?Marka imajı kavramını bilme, marka imajının ne çeşit yöntemlerle oluşturulduğunu öğrenmeMarka imajının kurumsal çalışmalardaki önemini kabul etme***Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Kimler marka yaratır, kimler yaratamaz?Marka yaratmak için kişilerde olması gerekn özellikleri tanımaYeteneğin marka yaratmadaki önemini fark etme***Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Reklam kimliği nasıl oluşturulur?Reklam kimliği kavramını bilme, reklem kimliği oluşturma yollarını tarif etme******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Marka olmanın kriterleriMarka oluşturma kriterlerini bilme, tarif etme******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Marka yönetim planlamasıMarka yönetiminde yapılması gerekenleri bilme******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Marka ve pazarlama yönetmiMarka pazarlama yöntemlerini bilme******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Marka gücü nasıl oluşturulur?Güçlü marka imajının nasıl yaratılacağını bilmeGüçlü marka imajının önemini kabul etme***Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Markalar nasıl konumlandırılır?***Markaların diğer markalar içindeki konumunun önemini fark etme***Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
*Markaların imaj puanlarıMarkaların imaj puanlarını nasıl kazandığını bilme******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
* Türkiye ve dünyadan marka örnekleriTürkiye ve dünyadan güçlü marka örneklerini tanıma******Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Görsel kimlik örneklerleri*********Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.
*Etkili ve etkisiz marka reklam örnekleriEtkili ve etkisiz marka reklam örneklerini ayırt etmeReklamn marka yönetimindeki önemini kabul etme***Sunuş yoluyla anlatım, beyin fırtınası, örnek gösterme, grup çalışmasıEğitim Değerlendirme Formu aracılığı ile eğitimin süresi, eğitimenin ve içeriğin niteliği ile bilişsel alandaki kazanımlar ölçülecektir.\Eğitmenin gözlemi ve raporu ile duyuşsal alandaki farkındalıkların oluşup oluşmadığı ölçülecektir.
TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi(--)AUZEF Personeli*TSE Belgelendirme ProsedürüTSE belgelendirme prosedürünü tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Kalite ile İlgili Temel KavramlarKalite ile ilgili temel kavramlarını öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Kalite GereksinimleriKalitenin olmazsa olmazlarını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Kalite Yönetim Sistemlerinin ve Belgelendirmenin FaydalarıKalite sistemlerinin ve belgelerinin faydalarını bilmeKalite sistemlerinin ve belgelerinin faydalarını önemseme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Kalite Yönetim Sistemlerinde Organizasyon YapısıKalite sistemlerindeki organizasyon yapısını tanıma, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*TS EN ISO 9001 Serisi Standardlarının TanımıTS EN ISO 9001 serisi standartların tanımlarını bilme, hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*TS EN ISO 9001 Standard Maddelerinin YorumlanmasıStandart maddellerinin yorumlamalarını ifade eder******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Pratik ve Örnek Çalışmalar*********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyon Eğitimi(--)AUZEF Personeli*Kalite Yönetim Sistemlerinin Doküman YapısıKalite yönetim sistemlerinin doküman yapısını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Kalite El KitabıKalite el kitabı oluşturma basamaklarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*ProsedürlerDoküman oluşturma ve arşivleme prosedürlerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Destek Dokümanlar (Talimatlar, Formlar, Çizelgeler, ... vs)Destek dokümanların oluşturulma yapı ve standartlarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Doküman Kontrolü Doküman kontrolünde dikkat edilmesi gereken hususları bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Pratik ve Örnek Çalışmalar*********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Proseslerin Yönetimi, Etkileşimi ve İyileştirme Teknikleri Eğitimi(--)AUZEF Personeli*TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sisteminin Proses Yaklaşımı ile Ele Alınması*********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Kalite Yönetim Sistemi Proses TanımlamaKalite yönetim sistemi proses tanımını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Proseslerin Sırasının ve Birbirleri İle Etkileşiminin BelirlenmesiProseslerin yapısını ve birbiriyle olan ilişkisini tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Proseslerin Çalıştırılması ve Kontrollerinin Sağlanması için Kriter ve MetotlarProseslerin çalıştırılması ve kontrolünün sağlanması için gerekli kriter ve metotlları tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Proseslerin Çalıştırılması için Gereken Kaynak ve BilgilerProseslerin çalışması için gereken kaynak ve bilgileri öğrenme, tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Proseslerin Ölçülmesi, Ölçüm Metotları ve Proseslerin AnaliziProsseslerin ölçüm metotlarını bilme, proses analizlerinin nasıl yapıldığını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Sürekli İyileştirmeSürekli iyileştirme prosedürünü bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Pratik Çalışmalar*********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkiki Eğitimi(--)AUZEF Personeli*TS EN ISO 9001 Standardı Maddelerinin Tetkik Görevlisi Gözüyle Yorumlanma*********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*TS EN ISO 19011 Standardının TanımıTS EN ISO 19011 Standardının tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Tetkik ÇeşitleriTekik çeşitlerini bilme, hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Tetkikin Faydaları***Tekik çalışmalarının faydalarını kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Tetkikin YönetimiTekik yönetim yollarını tanıma, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Tetkikin PlanlanmasıTekik planlamasının nasıl yapıldığını bilme, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Soru Listelerinin HazırlanmasıSoru listelerinin nasıl hazırlandığını bilme, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Tetkikin Sonuçlandırılması ve Rapor YazımıTekik sonuçlandırmasının ve tetkik sonuç raporunun nasıl yazıldığını bilme, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Tetkik Görevlisi SorumluluklarıTetkik görevlisinin sorumluluklarını bilme, hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
*Pratik ve Örnek Çalışmalar*********Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
PPT Sunum HazırlamaUzm. Mehmet TosunAUZEF Koordinatörleri ve Bilim Alan Uzmanları*AUZEF ders içerikleri PPT dizgi standartlarıAUZEF ders içerikleri PPT dizgi standartları bilme, yazma, ayırt etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
a.AUZEF içerikleri için dizgi ögeleriAUZEF içerikleri dizgi ögelerini tanıma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
b. AUZEF içerikleri renklerAUZEF içerklerinde kullanılan renkleri tanıma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
*AUZEF ders içerikleri için öğretim elemanlarının uygulayacağı PPT yapısal standartlarıAUZEF ders içerikleri için uygulanacak PPT yapısal standartlarını bilme, yazma, ayırt etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
a.Auzef İçerikleri için yapısal ders sunusu biçimsel öğeleriAUZEF ders sunusu biçimsel özelliklerini tanıma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
b.Auzef ders sunu içeriklerinin teknik özellikleriAUZEF ders sunusu içeriklerinin teknik özelliklerini tanıma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
*AUZEF PPT sunum şablonuAUZEF PPT sunum şablonunu tanıma, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredat EğitimiProf. Dr. Alper Cihan AUZEF Koordinatörleri ve Bilim Alan UzmanlarıMüfredat nedir?Müfredat kavramını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredat ne değildir?Müfredatın nelerle ilgili olmadığını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredat neleri açıklar?Müfredatın neleri ifade ettiğini öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredatın faydalarıMüfredatın faydalarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredatın Kanun'daki yeriMüfredatın Kanun'daki yerini bilme, öğrenme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredat standartlarıMüfredat standartlarını bilmeMüfredat standartlarını uygulamanın önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredat onaylanması ve müfredatın değiştirilmesiMüfredatın onay ve değişim süreçlerini bilme, tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredat bölümleriMüfredatın bölümlerini sayma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Ders izlenceleri (genel bilgiler, AKTS, iş yükü tablosu, haftalık konu başlıkları)Ders izlencesi tablosunu tanıma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Dersin öğrenim çıktılarının program yeterlilikleriyle ilişkisiDers öğrenim çıktılarının program yeterlilikleriyle ilişkini kurmaDers öğrenim çıktılarının müfredat hazırlamadaki önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Müfredat bölümleri-imkân ve ekiplerMüfredatın gereklerini, imkan ve ekiplerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
AUZEF Görev DeğerlendirmeÖğr. Buket KaratopAUZEF Koordinatörleri ve Bilim Alan UzmanlarıPerformans yönetimi neyi amaçlar?Performans yönetiminin amacını bilmePerformans yönetiminin iş akışındaki önemini fark etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
AUZEF'te performans yönetimi ve KPIAUZEF'te performansın nasıl ölçüldüğünü bilme KPI çalışmalarını tanımaAUZEF 'in performans değerlendirme çalışmalarına önem verme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Öz değerlendirme ve dış değerlendirmeÖz değerlendirme ve dış değerlendirmenin nasıl yapıldığını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Program koordinatörleri soru setiProgram koordinatörlerinin performansının hangi sorularla ölçüldüğünü bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Program bilim kurulu soru setiProgram bilim kurulunun performansının hangi sorularla ölçüldüğünü bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
AUZEF'te Ölçme-Değerlendirme StandartlarıYrd. Doç. Dr. Ahmet AğırAUZEF Koordinatörleri ve Bilim Alan UzmanlarıAUZEF Ölçme-Değerlendirme Sürecinin şubeleriAUZEF Ölçme-Değerlendirme Sürecinin şube yapısını tanıma, bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınavlar organizasyon şubesi iş analizleriSınavlar organizasyon şubesinin iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınavlar çözüm şubesi iş analizleriSınavlar çözüm şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınav soru bankası kurma ve geliştirme şubesi iş analizleriSınav soru bankası kurma ve geliştirme şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Kitapçık hazırlama şubesi iş analizleriKitapçık hazırlama şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Kitapçık basım şubesi iş analizleriKitapçık basım şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınav yerleşim ve görevlendirmeleri iş analizleriSınav yerleşim ve görevlendirme iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınav gerçekleştirme şubesi iş analizleriSınav gerçekleştirme şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınav değerlendirme ve yayınlama şubesi iş analizleriSınav değerlendirme ve yayınlama şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınav ödemleleri şubesi iş analizleriSınav ödemeleri şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Sınavlar sonrası sistem analizi şubesi iş analizleriSınavlar sonrası sistem analizi şubesi iş analizlerini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
AUZEF Sınav görevlendirme strandartlarıAUZEF sınav görevlendirme standartlarını bilme, tanımaAUZEF standartlarına uygun olarak çalışmanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
AUZEF Soru bankası standartlarıAUZEF soru bankası standartlarını bilme, tanımaAUZEF standartlarına uygun olarak çalışmanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
AUZEF Ders İçerikleri Biçimsel StandartlarıYrd. Doç. Dr. Abdurrahman BozkurtAUZEF Koordinatörleri ve Bilim Alan UzmanlarıAUZEF Ders İçerikleri İçin Öğretim Elemanlarının Yapısal Ders Kitabı Standartları amaç, kapsam ve sorumlularıYapısal ders kitabı standartlarının amaç, kapsam ve sorumlularını bilme, tanımaAUZEF standartlarına uygun olarak çalışmanın önemini kabul etme***Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Ders kitabı biçimsel ögeleriDers kitabı biçimsel ögelerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Kapak grafik dizaynı ve şekil standartlarıKapak grafik dizaynı ve şekil standartlarını bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
"Önsöz, içindekiler, kısaltmalar, yazar\lar notu, bölüm özellikleri" standartlarıÖnsöz, içindekiler, kısaltmalar, yazar\lar notu, bölüm özellikleri standartları bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Ders kitabı bölümleriDers kitabının hangi bölümlerden, nasıl oluştuğunu bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Ders kitabı bölüm ögeleriDers kitabı bölüm ögelerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Ders kitabındaki görsel ögelerDers kitabında kullanılan görsel ögeleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
Ders kitabındaki işitsel ögelerDers kitabında kullanılan işitsel ögeleri bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
AUZEf ders içerikleri için öğretim elemanlarının teslimdeki format özellikleriAUZEF ders içeriklerinin teslim format özelliklerini bilme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitim kazanımları çoktan seçmeli sorularla ölçülecek, değerlendirme sonucunda e-sertifika verilecektir.
MindJet EğitimiUzm. Ali Yakp DurşenAUZEF PersoneliMindJet nedir?MindJet programını taanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Bilgiyi nasıl toplarız?Bilgiyi toplama yöntemlerini tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Mind Manager nasıl çalışır?Mind Manager'ın çalışma yöntemini tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Adım adım uygulamaUygulama basamaklarını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
İş haritası yararları ve uygulamalarıİş haritası oluşturma yöntemlerini ve yararlarını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
SharePoint EğitimiUzm. İlvent DönmezAUZEF PersoneliSharePoint Nedir?SharePoint programını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Belge MerkeziBelge Merkezinin ne için kullanıldığını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Takım Çalışma PortalıSharePoint programını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Kişisel Site BarındırmaKişisel sitenin SharePoint'e nasıl ekleneceğini tarfi etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Topluluk SitesiSharePoint'te bilgi paylaşımının nasıl yapılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Adobe Connect EğitimiUzm. Fırat Sadi ÇakırlıAUZEF Öğretim Üyeleri Connect sistemine giriş Connect sistemine nasıl giriş yapılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Parola nasıl değiştirlir?Connect sisteminde parola değiştirme işlemlerinin nasıl yapılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Canlı ders sayfasına nasıl ulaşılır?Canlı ders sayfasına nasıl ulaşılacağını hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Toplantı nasıl başlatılır?Toplantının nasıl başlatılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
İçerik nasıl yüklenir?Derslere nasıl içerik yükleneceğini tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Müzik dosyası ve video nasıl oynatılır?Ders sırasında müzik dosyası ve ve videoların nasıl oynatılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Beyaz tahta nasıl kullanılır?Beyaz tahtanın neye yaradığını ve nasıl kullanıldığını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Kamera ve mikrfon nasıl açılır?Kamera ve mikrofnun nasıl açılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Sohbet alanı nasıl kullanılır?Sohbet alanının nasıl kullanılacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Öğrencilere söz hakkı nasıl verilir?Öğrencilere nasıl söz hakkı verileceğini tarfi etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Ders esnasında anket nasıl oluşturulur ve kullanılır?Ders esnasında anket uygulama yöntemini tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Connect sisteminden nasıl çıkılır?Connect sisteminden nasıl çıkış yapılacağını hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
AUZEF Mobil Bilgilendirme EğitimiUzm. Mehmet TosunAUZEF Çözüm Merkezi PersoneliAUZEF Mobil Nedir?AUZEF Mobil uygulamasını tanıma******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Auzef Mobil ile ilgili olarak internet üzerinden nereden bilgi alabilirim?AUZEF Mobil'le ilgili bilgileri internet üzerinden öğrenme yöntemini söyleme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
AUZEF Mobil'i hangi cihazlarda kullanabilirim?AUZEF Mobil'in kullanılabileceği cihazları söyleme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
AUZEF Mobil hangi işletim sistemlerinde çalışmaktadır?AUZEF Mobil'in çalıştığı işletim sistemlerini söyleme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Markette aratıyorum ancak AUZEF Mobil uygulamayı bulamıyorum?Elektronik markette AUZEF Mobil uygulamasının nasıl bulunacağını tarif etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Hangi programlarda okuyan öğrenciler AUZEF Mobil uygulamasından faydalanabilir?AUZEF Mobil'in hangi bölümler için geçerli olduğunu söyleme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
AUZEF Mobil uygulamaya nasıl giriş yapabilirim?AUZEF Mobil'e nasıl giriş yapılabileceğini kontrol etme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Kullanıcı adı ve şifremi yazmama rağmen giriş yapamıyorum?AUZEF Mobil'e girişte yaşanan sorunların nasıl çözüleceğini tarif etme ******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
AUZEF Mobili kullanıyorum ancak bazı kitaplarımı göremiyorum?AUZEF Mobil'de ders kitaplarının görünme durumları hakkında bilgi edinme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
AUZEF Mobilde hangi dönem kitaplarımı görebilirim?Hangi dönem kitaplarının AUZEF Mobil'de yer aldığını hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
İnternet bağlantısı olmadan da kitaplarımı okuyabilir miyim?AUZEF Mobil'de kitapları okumak için internet bağlantısının gerekli olup olmadıığını hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
Kitaplarda güncelleme veya değişiklik olduğunu nasıl fark edeceğim?Ders kitaplarındaki güncellemelerin nasıl takip edileceğini hatırlama******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.
AUZEF Mobil uygulaması ücretli midir?AUZEF Mobil'in ücretlendirme durumuyla ilgili bilgi edinme******Düz anlatım, sunuş yoluyla anlatım, örnek göstermeEğitimin sonunda katılımcılara eğitim değerlendirme formu doldurtulacaktır.